2015 m. spalio 5 d., pirmadienis

Avantiūriškas X-wing turnyras Rygoje.

Visai netikėtai atsidūriau Rygos X-wing turnyre. Kolegos Kronas ir Spitfire iš Vilniaus važiuodami į Rygą sustojo Kaune ir prigriebė mane bei mano laivus. Kelionė į Rygą pralėkė greitai ir su visokiausiais pokalbiais, laikas nuo laiko pravažiuodavom pro radiacinį rūką (taip sakė Spitfire).
Reikia paminėti, kad X-wing esu tik bandęs žaisti ir mažai teišmanau apie šį žaidimą, todėl važiuojant automobilyje Kronas su Spitfire ant greitųjų sudėliojo man eskadrilę, mes trumpai aptarėm laivų galimybes ir taktiką,  ir taip aš jau buvau paruoštas kovoms :)
Į turnyrą atvažiavom laiku, susirinko mūsų 14 žaidėjų, organizatorius greitai sudėliojo poras ir turnyras prasidėjo. 

Mano eskadrilę sudarė:
VT-49 Decimator, Captain Oicunn
TIE-Interceptor, Turr Phennir
TIE-Fighter,  Mauler Mithel

Radiacinis rūkas.
Turnyras prasidėjo.


Pirma kova vs Martin: Atsistojau prie kovos stalo ir iš jaudulio nelabai žinojau ką daryti su savo lektuvais... ir
aišku mane gana greit sutriuškino, nors man vis dėl to pavyko numušti 1 x-wing'a, pirmas kraujas :) Pralaimėjau 23-100.

Mano laivai atakuoja sukilėlius.

Pirmas oficialiame  turnyre numuštas priešo lėktuvas :)
Antra kova vs Santa: buvo įdomu ir malonu pažaisti su mergina, wargeimuose jas sutikti tas pats kas pamatyti vienaragį Dzūkijos miškuose :) Ji gana neblogai valdė savo lėktuvus ir įtikinamai mane sušaudė. Pralaimėjau 0-69 kokia gėda, mergina man išspardė užpakalį :) Bet buvo smagu.

Decimator'ius nusitaike :)

Retas ir malonus reiškinys žaidžianti mergina.
Trečia kova vs Ivars: Labai smagiai pažaidėm, priešininkas pasirodė atsipalaidavęs, išsiblaškęs vyrukas, pastoviai juokavom, žaidėm savo malonumui, sumaišėm kai kurias taisykles, oponentui dingdavo tai kažkokie žetonai tai lėktuvai, bet buvo smagu. Šiame žaidime panaudojau kitą taktiką su Decimator'ium, pastačiau jį šonu ir skridau palei stalo kraštą, o tada staigus posūkis į kairę, tokiu būdu mano oponentas negalėjo taip lengvai nuspėti kurioje būtent vietoje Decimatorius pasuks ir kur jis bus. Labai nedaug trūko iki pergalės, bet oponentas gavo pusę tašku už sužalota Decimator'ių. Pralaimėjau 28-55.

Nauja taktika su Decimator'ium
Ketvirta kova vs Janis: Mano taktika su palei kraštą skrendančiu Decimatorium pasiteisino, priešas jį bemedžiodamas nesuvaldė savo didžiojo lėktuvo ir išskrido lauk nuo žemėlapio, mano Decimatorius sėkmingai taranuodamas sumedžiojo likusį vieną oponento E-wing. Pirmoji pergalė 100-31.

Oponentas nesuvalde šio laivo :)
Penkta kova vs Maxim: Oponentas žaidė su man visai nežinomais Scum & Villainy. Priešo laivai gana aršiai užpuolė mano Decimatorių ir įnešė jam 9 žalos ir nuėmė 4 skydus... galvojau bus blogai. Vis dėl to sėkmingai sustačiau savo TIE fighter ir interceptor, padariau gan daug žalos. Bandžiau bėgti su Decimatorium ir saugoti taškus, bet deja jis buvo numuštas, na bet atsikeršijau oponentui numušdamas visus jo lėktuvus.
Pergalė 100-48.

Mano nauja taktika suveikė.

Paskutinės Decimator'iaus egzistavimo sekundės.
Kol vyko finalai, mes su Spitfire nusprendėm sužaisti draugišką partiją savo malonumui, pasidėliojom lektuvėlius ir tiesiog "for fun" paskraidėm, laikas nuo laiko viskas panašėjo į tango, lėktuvai sukinėjosi vienas apie kitą ir pleškino, nors ir pralaimėjau tačiau ne sausai.

Draugiškas žaidimas su Spitfire.
Turnyro finale susirėmė Kronas su žaidėju iš Estijos, kovojo vyrai rimtai ir susikaupę, po ilgos ir atkaklios kovos estas prarado savo didįjį laivą  ir pripažino Krono pergalę. Kronas užėmė garbingą 1-mą vietą ir paėmė prizus. Spitfire papuolė tarp stipriausių, bet kovėsi su Kronu ir jam pralaimėjęs į finalus nepateko. Aš užėmiau 9-tą vietą, kas man kaip naujokui labai neblogai :)

Finalinė kova Estija vs Lietuva.
Kelionė namo buvo be didelių nuotykių, sustojom naktipiečių degalinėje, diskuskutavom apie X-wing, politiką ir šiaip dalinomės visokiomis gyvenimo istorijomis, namo grįžau maloniai pavargęs, šeštadienis praėjo puikiai.
Turnyru ir kelione esu labai patenkintas ir labai tikiuosi dažniau paskraidinti mano turimus Imperijos lėktuvus ir pakovoti už Dark side :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą