2016 m. sausio 7 d., ketvirtadienis

Sezono atidarymas 2016.

Labai laukiau progos kuo greičiau išbandyti Decimator'ių. Sudeliojau ant greituju savo eskadrile ir nulekiau pas Karolį partijai X-wing.

Mano eskadrile buvo:
VT-49 Decimator (Captain Ocunn) Dart Vader, Dauntless, Intimidation, Mara Jade
Tie fighter (Howlrunner) Swarm tactics
Tie fighter- (Academy pilot)
Tie fighter- (Obsidian Squadron pilot)

Partija gavosi labai įdomi nes Karolio eskadrile man buvo visiškai nematyta ir nežinoma, nežinojau ko tikėtis. Laivus valdyti sekėsi visai neblogai, manevrus dariau pakankamai tiksliai, su laivais atsidurdavau ten kur ir suplanuodavau. 
Pradžia buvo sekminga, neskubedamas skridau į priekį ir gana neblogai užatakavau Karolio laivus, Decimator'ius padarė pirmajį patvirtintą numušimą, taikliais šuviais pribaigė A-Wing. Neblogai apšaudžiau vieną iš dvieju likusiu Karolio laivų, jam liko tik vieną givybė... Bet ties čia mano sekmingas pasirodymas ir baigėsi. Sukilelių laivai sugebėdavo kažkaip skrydžio metu pasiremontuoti savo laivų skydus, o aš nesugebėjau sugeneruoti pakankamai žalos, kad juos numušti. Per kelis turus praradau savo 3 TIE fighter'ius, o ir Decimatorius buvo gerai apdaužytas, tad buvau priverstas pasiduoti ir pripažinti sukilėlių pergalę.

X-wing Decimator
Decimator'ius pasiunte A-Wing ant atsarginių suolelio...
X-wing'as  prieš 3 TIE fighter'ius
Sukilėliai galiausiai laimi...
Šiaip pasiskraidymu esu patenkintas, mano sudėliota eskadrilė man patiko, kai ka aišku pakeisiu. Pvz.
atsisakysiu Intimidation kortos ant Decimator'iaus, nei karto nesuveike.



 Intimidation- galima panaudoti tik prieš pilotus kurie turi žemesni pilot skill, o Captain Oicunn pats turi gana žema pilot skill. Nesamone padariau kai paemiau šį patobulinimą.

Dart vader- puikiai veikia, su juo be vargo galima pribaigti laivus skraidančius su paskutine givybe.

Mara Jade- iš esmes gerai, aplinkiniams padalina po stresą, gali kažkiek trugdyti oponentui.

Dountless- gerai, bet ir be jos galima žaisti.

Nors Tie fighter (Howlrunner) su Swarm tactics viekia puikiai, bet gaunasi brangokai, apie 20 taškų už Howlrunner, o vis tik TIE fighteriai greit numušami. Todėl bandysiu juos daryti vienkartinius ir vienodus, geriau daugiau tašku skyrsiu Decimatoriui.  Plius vienodus laivus bus lengviau valdyti, kas pradedančiajam žaidėjaui gan aktualu. Dar galima bus jiems uždėti koki nors labai pigu patobulinimą prie šaudymo ir pirmyn į mūšį.





2 komentarai:

  1. O kodėl sakai, kad Intimidation tinka tik prieš žemesnio PS pilotus? Gi judi pirmas, užblokuoji aukšto PS oponento kelią, jis bumpinasi ir prašau – liečiatės.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man bent jau nesuveike, kadangi Captain Ocunn su savo 4 pilot skill juda pirmas ir aisku bando atsitrnkti į kažkoki pilota su aukštu pilot skill. Tai padaryti labai lengva su 4 pilot skill ir didele baze. Atsitrnki, priešas gauna žalos nuo kontakto su decimatorium, o tada priešo pilotas su aukštu pilot skill nuskrenda ir kontakto nelieka.
    Todel man pasirode, kad ant Decimatoriaus ši korta netinka, trys kartus taranavau karolio lektuvus ir jis pasitraukdavo, nespejus jo apsaudyti :)

    AtsakytiPanaikinti