2016 m. vasario 29 d., pirmadienis

Foodmachine pasižaidimas

Šį savaitgalį sudalyvavau foodmachine renginuke, sužaidžiau porą partijų Warmachine žaidimo. 
Laikas praėjo išties šauniai, o svarbiausia dar ir naudingai.
Abu sužaistus mūšius pavyko laimėti, pirmoje kovoje sunkiai įveikiau Null vadovaujamą Cygnar Kariauną. Cygnar'o pajėgos mane stipriai prispaudė, neleido pradėti atakos ir pastoviai nemaža mano karių dalis  voliojosi ant žemės pargriauti žemės drebėjimo, kurį sukeldavo oponento karmagis. Mano kariauna tirpo, pamačiau, kad nieko gero jau nebus ir nusprendžiau sužaisti va bank, su savo karmagių puoliau oponento karmagį ir keliais sėkmingais smūgiais Vladas sukapojo oponento karmagį į mišrainę.
O vėliau įveikiau ir Danį su Retribution. Pergalė man suteikė daug džiaugsmo, nes Danis yra tikrai kietas Warmachine žaidėjas ir jį nugalėti nėra paprasta. Aišku jis žaidė su savo nauja armija, ir galbūt ne taip gerai ją pažįsta kaip savo Cryx, bet džiaugsmo tai nesumažina. Iš esmės partija man ištraukė war dog, jis sėkmingai kontraatakuodamas  netikėtai įbėgo į "Mosh Pit" zoną ir Danis nesugebėjo jo nukauti, taip jis apsaugojo mane nuo pralaimėjimo, jei Danis būtų išvalęs "Mosh pit" zoną nuo mano karių, automatiškai būčiau pralaimėjęs. Na, o tada  per mano ėjimą Vlado padrasintas su "Feat" Behemoth priartėjo prie Danio karmagio ir vienu savo geležinės letenos mostu jį sutraiškė.

Po šių kovų Vladimir Tzepesci The Dark Prince be jokios konkurencijos tapo mano mėgstamiausiu karmagiu, jis gali gerai paremti ir savo karius ir pats moka neblogai pasikapoti. Pasižadu kuo greičiau jį nudažyti.


Stalai paruošti.


Štai tiek šį kartą surinkom.


Puikiai dažytos Cygnar karo mašinos.







Galingiausi Lietuvos protai Brainstormina :)


Vladas vadovauja puolimui.

Behemoth vienu smūgiu nukauna priešo karmagį.

Dar vyko kažkokia rankdarbių mugė, nupirkau pora kepurių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą